مرجع مقالات تخصصي قالي و قاليچه مرجع مقالات تخصصي قالي و قاليچه .

مرجع مقالات تخصصي قالي و قاليچه

شستشوي فرش ابريشم

بهتر ميباشد به خيال داشته باشيد قاليشويي در مشهد كه هيچگاه در پي مبل شويي ارزان ارزش نباشيد! از آنجايي كه در صورتي‌كه تيم منتخي شما با تبليغات ارزان بها حيث شمارا جلب نمايد و در غايت عمل بي كيفيتي به شما تحويل دهد، بايستي هزينه مجددي را براي رفع آن بپردازيد و متاسفانه گهگاه اختلال اتفاق افتاده حين شستشوي مبل ارزان به قدري زياد ميباشد كه بايستي به تاءمل خريد مبلي نو باشيد. پس با اين نكته اعتنا داشته باشيد.
استعمال از مواد بي كيفيت جهت شستن مبل در خانهكم آب نكردن بي نقص مبل‌هااز في مابين نبردن لكه مبل به طور بي نقص و ناپاك تاب شدنو …از مفاد مهمي دراين باره مي باشند كه بهتر بود آن‌ها را با شما دربين بگذاريم.
يك‌سري طرز براي لكه بري مبل:گهگاه مبل‌ها نياز به شستشوي اصلي و بي نقص ندارند و صرفا با يكسري ترفند معمولي كه به آن ها اشاره خوا هيم كرد، مي قدرت از شر لكه ها خلاص شد و براي مبل شويي منزل مبادرت كرد!

از ميان بردن لكه مركب: محل متبوع را يه خرده تر فرمائيد و نمك بر روي آن بريزيد و با دستمال و يا اين كه اسفنج آن را تميز فرمائيد. مراقب باشيد كه لكه مركب را متعددي تر نكنيد زيرا پخش مي‌شود!از ميان بردن لكه چربي: لكه چربي از روي مبل با مواد مختلفي قابل تزكيه ميباشد. براي اين­عمل مي­اقتدار از محلول نمك و الكل بهره برد. يكي‌از منش­‌ها براي تزكيه لكه چربي به كارگيري از پودر طفل ميباشد. پودر طفل در صورتي يكسري ساعت روي لكه روغن بماند آن را جذب مي­نمايد. همينطور براي تزكيه لكه روغن پودر جامه­شويي و همينطور مايع پياله­شويي هم اثرگذار ميباشد.از در بين بردن لكه خون: نشاسته و آب را به طور غليظ ادغام نمائيد و بر روي لكه خون بريزيد مدتي هنگامي اذن دهيد تا ماده نام برده كم آب گردد بعد آن را بتراشيد و محل متبوع را با دستمال تميز نماييد.شايسته ترين خط مش براي تزكيه لكه نوشابه از روي مبل: استعمال از نمك ميباشد. پيش از هركاري با يكدست منزه نوشابه ريخته گرديده را بي نقص كم آب نماييد، سپش روي سطح ان نمك بپاشيد، و آن گاه با استعمال از پارچه پاك آن­را منزه نماييد. درصورتي كه همچنان لكه نوشابه از دربين نرفته مي­توانيد از ماده شوينده هم به كارگيري فرمائيد. از آن­جايي كه نوشابه دربردارنده رنگ خوراكي ميباشد در‌صورتي‌كه روي سطح مبل كم آب گردد، تزكيه آن بسيار طاقت فرسا مي­خواهد شد.براي تزكيه لكه چاي: شل­ترين رويه براي لكه بري مبل در خانه به كارگيري از دستمال مرطوب ميباشد. دستمال را آن­قدر روي سطح لكه بكشيد تا لكه به طور كامل منزه گردد. از نمك، سركه و حتي نوشابه هم مي­اقتدار براي تزكيه لكه چاي استفاده نمود.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۴۸:۱۹ توسط:حامد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :