مرجع مقالات تخصصي قالي و قاليچه مرجع مقالات تخصصي قالي و قاليچه .

مرجع مقالات تخصصي قالي و قاليچه

شستشوي تشك پنبه اي

شستشوي تشك پنبه اي به طور اصولي و صحيح از مداقه بسيار بالايي برخوردار‌است. از آن‌جا كه يكي عامل ها اصلي و تأثيرگذار بر چگونگي خواب تشك ميباشد، با شستن اين مال ميتوانيد رخت خوابي پاك و عاري از هر سيرتكامل باكتري و ميكروب داشته باشيد. قاليشويي در مشهد دقت به شستشوي تشك خوشخواب را نبايد ابدا فراموش نماييد چون ما يك سوم از شبانه روز را با اين محصول به رمز ميبريم.
طريق شستشوي تشك پنبه اي به نحوه هاي خانگيچنانچه كه تشك پنبه اي شما آلوده خواهد شد، مي‌توانيد آن را در خانه با رعايت چندين نكات شستشو دهيد. همينطور براي شستن اين نوع تشك ها بايستي از يك سري ماده هاي شوينده خاص به كارگيري نماييد. اولي مرحله براي شستشو اين نوع تشك ها غيروابسته كردن ملحفه و كاور تشك ميباشد. اين كاورها را مي بايست با به كار گيري از ماده هاي شوينده مطلوب به نيكي شستشو دهيد.در مرحله آن گاه براي رفع لكه و نجاست مو جود بر روي تشك مي‌توانيد از ادغام جوش شيرين، آب و مواد شستشو مطلوب به كار گيري نمائيد. اين مخلوط را مي بايست به بازه چندين دقيقه بر روي بخش آلوده گرديده تشك قرار دهيد. آنگاه نصيب آلوده و كثيف گرديده را مي بايست با به كارگيري از اسفنج و يا اين كه هر وسيله قابل انعطاف ديگري شستشو دهيد و با تمركز آبكشي نماييد. بعداز آبكشي كردن مايحتاج ميباشد تشك را در معرض نوروفروغ آفتاب و هواي آزاد قرار دهيد.قرار تصاحب كردن تشك در هواي آزاد مزاياي بخش اعظمي را در‌پي داراست. به نحوي كه از رنگ زرد شدن پنبه تشك دوري مي نمايد و بازدارنده از توليد بوي نامطبوع در آن ميشود. چنانچه كه شستشوي تشك پنبه اي به صدق و با به كارگيري از مواد خاصي شكل نگيرد شمارا متحمل مخارج متعددي مي نمايد در‌اين مورد ها براي برگشتن تشك به وضعيت نخستين مايحتاج ميباشد پنبه هاي تشك مجدد حلاجي شوند.
نحوه محافظت از تشك پنبه اياز آن جا كه شستشوي تشك پنبه اي در خانه كاري مشقت بار و وقتگير ميباشد، موردنياز ميباشد با طريق هاي مراقبت از اين نوع تشك آشنا گرديد.


برچسب: قاليشويي در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۶:۱۸ توسط:حامد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :