مرجع مقالات تخصصي قالي و قاليچه مرجع مقالات تخصصي قالي و قاليچه .

مرجع مقالات تخصصي قالي و قاليچه

شستشوي موكت در محل


شستشوي موكت در محلبراي فرش هاي چسبيده به زمين شستشو در محل شكل مي‌گيرد مانند شامپو فرش كشيدن فرش ها، موكت را نيز مي اقتدار در محل شست. قاليشويي در مشهد
ولي به شيوه خانگي!
نكته قابل توجه در شستشوي موكت از في مابين بردن لكه ها در آنهاست درين نصيب بايد نوع لكه و برهه زماني فرصت آن را در حيث داشته باشيم.
در حالتي‌كه لكه تازه باشد مي قدرت با تعيين ماده هاي شوينده مطلوب با لكه، زودتر سريعتر و با مجال كمتر، لكه را از در ميان پيروزي در حاليكه براي لكه هاي ديرين خيس نظافت كردن آن طاقت فرسا خيس و هزينه بر خيس ميباشد.
از سرويس ها قاليشويي افرا، شستشوي موكت به زمين چسبيده در منزل شماست كه با تصويب پيشنهاد شما پرسنل قاليشويي در خانه شما حضور پيدا ميكنند و موكت شما‌را به شايسته ترين موقعيت شستشوي مي‌دهد.


در اينجاست كه بايد از اشخاص داراي تخصص قاليشويي امداد گرفت و از سرويس ها شستشوي موكت آن‌ها استعمال كنيم تا مارا از شر لكه هاي كهن شل سازند. در‌حالتي كه موكت به نحوي باشد كه به كف زمين چسبيده باشد، بايستي شستشو را در خانه ايفا داراست. قاليشويي ها معمولا با صادر كردن اشخاص زبده به ياروهمدم دستگاه بخار شوي براي شستشوي موكت كه مشتمل بر كم آب كن نيز است، به راحتي و در سريعترين فرصت، موكت هاي منزل شمارا منزه و پاكيزه مي كنند.

ارزش شستشوي موكت در قاليشوييهمان گونه كه بيان شد شستشوي موكت دو وضعيت شكل مي گيرد:
يكي‌از حالتي كه پرسنل قاليشويي در خانه شما حضور پيدا ميكنند و به نحوه خشكشويي و روشي كه در سوله تماما شستشو مي‌دهند.
در‌اين جالت بها سرويس ها گوناگون ميباشد.
براي شستشوي موكت در محل بها اثبات ميباشد و نرخ مشخصي دارااست.
البته براي شستشوي موكت در سوله ممكن ميباشد نرخ شستشو مختلف باشد چون در سوله طريق شامپو شويي، لكه برداري با مواد متفاوت را داريم كه ممكن ميباشد موكت ها سازه به صلاح روءيت كرد كارشناسان ما يحتاج داشته باشد، كه از اين ارزش ها گوناگون ميباشد اما بها مبنا براي شستشوي آب و پودر (پودرلباسشويي) اثبات ميباشد.
جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد ارزش يا اين كه وارد پيوند ذيل گرديد و يا اين كه با كارشناسان افرا تماس حاصل نماييد.
توصيه مي‌شود پيوند روبرو را براي اخذ ارزش هاي شستشوي موكت ملاحظه كنيد.
ارزش قاليشوييشستشوي خود كار موكت ها در سولهدر شرايطي كه موكت ها به نحوي مي‌باشند كه با چسب به كف چسبيده نشده اند و از كف به راحتي مستقل مي‌شوند.
توصيه ميگردد جهت پاكيزگي بيشتر و پرهيز از بوي ناشي از كم آب شدن موكت ها در محل آن‌ها‌را براي شستشو به قاليشويي بسپاريد تا آنان‌را مانند فرش ها به كارگاه قاليشويي منتقل كنند و طبق اصول شستشو، موكت ها شسته گردند.
شستشوي موكت ها در قاليشويي بصورت اتومات و به وسيله ماشين هاي شستشو جاري ساختن مي گردد و موكت از هر سيرتكامل لكه، آلودگي و باكتري تميز ميگردد.


برچسب: قاليشويي در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۷:۵۷ توسط:حامد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :