مرجع مقالات تخصصي قالي و قاليچه مرجع مقالات تخصصي قالي و قاليچه .

مرجع مقالات تخصصي قالي و قاليچه

شناسايي لكه ها قبل از لكه برداري از فرش

همانگونه كه در مقاله‌ها قبلي ذكر شد مرحل شستشوي فرش در قاليشويي ها دربرگيرندهخاك گيريثبت رنگ فرشلكه برداري از فرششستشو، آبكشيكم آب كردنبسته بندييكي اين فرآيند لكه برداري ميباشد. قاليشويي در مشهد در واقعيت بايستي پيش از شستشوي فرش، لكه هاي فرش از در ميان بيروند چون هر لكه بسته به نوع آن طرز تميز كردن منحصر خويش را دارااست. قاليشويي در مشهد شستشوي فرش سواي تميز كردن لكه ممكن ميباشد سبب ساز ثبت لكه بر روي آن فرش شود.اولي گام در لك برداري، تشخيص نوع لكه ميباشد.در قاليشويي ها او‌لين گام در مرحله لكه برداري از فرش تشخيص نوع لكه ميباشد. بعد از تشخيص نوع لكه، كارشناسان با دقت به نوع فرش دستباف يا اين كه ماشيني و همينطور عمر فرش جديد يا اين كه كهنه بودن آن حلال مطلوب لكه را تعيين مي كنند. هويدا ميباشد حلال تعيين گرديده مي بايست بگونه اي باشد كه به الياف فرش جراحت نرساند.هر يك سري قاليشويي ها قابليت و امكان نظافت كردن لكه از روي فرش را دارا‌هستند، ولي سفارش مي‌شود به محض به وجود داخل شدن لكه بر روي فرش اقدامات موردنياز را اعمال دهيد تا بر تاثير مرور مجال لكه بر روي فرش ثبت نگردد. بعضي از اين اقدامات به تفصيل تحت مي‌باشند:هر مورد از لكه ها را كه قابل برداشتن ميباشد، به وسيله قاشق برداريد، محلولي از سركه سپيد، شامپوي فرش و آب ولرم را تهيه و تنظيم كرده و در محل لكه بريزيد.براي مثال لك ها ، نظافت كردن لكه اثاثيه آرايش و پيرايش از فرش ميباشد.پارچه سپيد و تميزي كه به تينر يا اين كه الكل سپيد آغشته گرديده‌استبر روي محل لكه قرار داده و مالش دهيد،محلولي از شامپوي فرش و آب ولرم تنظيم نمائيد.پارچه سپيد و تميزي كه آغشته به محلول شامپوي فرش و آب ولرم است بر روي محل لكه قرار دهيد. محل لكه را طوري مالش دهيد كه مواد لكه زا بطور بدون نقص در محلول حل شوند. با يكپارچه سپيد و كم آب محل لكه را بطور بي نقص مالش دهيد تا اثرات لكه و آب دربردارنده آن بخوبي منزه گرديده و توده خواهد شد.شناسايي لكه ها پيش از لكه برداري از فرشهمان طور كه اشاره شد شناسايي نوع لكه در هنگام لكه برداري از فرش امري الزامي ميباشد. معمولا اشخاص خانه نوع لكه فرش را مي‌دانند. توصيه مي شود هنگام سپردن فرش ها به قاليشويي كارشناسان را از نوع لكه فرش مطلع نمائيد تا بتوانند به داشتن داده ها كافي به شايسته ترين وضعيت ممكن به لكه زدايي به فرش شما بپردازند.


برچسب: قاليشويي در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۵۹:۴۵ توسط:حامد موضوع:

شستشوي موكت در محل


شستشوي موكت در محلبراي فرش هاي چسبيده به زمين شستشو در محل شكل مي‌گيرد مانند شامپو فرش كشيدن فرش ها، موكت را نيز مي اقتدار در محل شست. قاليشويي در مشهد
ولي به شيوه خانگي!
نكته قابل توجه در شستشوي موكت از في مابين بردن لكه ها در آنهاست درين نصيب بايد نوع لكه و برهه زماني فرصت آن را در حيث داشته باشيم.
در حالتي‌كه لكه تازه باشد مي قدرت با تعيين ماده هاي شوينده مطلوب با لكه، زودتر سريعتر و با مجال كمتر، لكه را از در ميان پيروزي در حاليكه براي لكه هاي ديرين خيس نظافت كردن آن طاقت فرسا خيس و هزينه بر خيس ميباشد.
از سرويس ها قاليشويي افرا، شستشوي موكت به زمين چسبيده در منزل شماست كه با تصويب پيشنهاد شما پرسنل قاليشويي در خانه شما حضور پيدا ميكنند و موكت شما‌را به شايسته ترين موقعيت شستشوي مي‌دهد.


در اينجاست كه بايد از اشخاص داراي تخصص قاليشويي امداد گرفت و از سرويس ها شستشوي موكت آن‌ها استعمال كنيم تا مارا از شر لكه هاي كهن شل سازند. در‌حالتي كه موكت به نحوي باشد كه به كف زمين چسبيده باشد، بايستي شستشو را در خانه ايفا داراست. قاليشويي ها معمولا با صادر كردن اشخاص زبده به ياروهمدم دستگاه بخار شوي براي شستشوي موكت كه مشتمل بر كم آب كن نيز است، به راحتي و در سريعترين فرصت، موكت هاي منزل شمارا منزه و پاكيزه مي كنند.

ارزش شستشوي موكت در قاليشوييهمان گونه كه بيان شد شستشوي موكت دو وضعيت شكل مي گيرد:
يكي‌از حالتي كه پرسنل قاليشويي در خانه شما حضور پيدا ميكنند و به نحوه خشكشويي و روشي كه در سوله تماما شستشو مي‌دهند.
در‌اين جالت بها سرويس ها گوناگون ميباشد.
براي شستشوي موكت در محل بها اثبات ميباشد و نرخ مشخصي دارااست.
البته براي شستشوي موكت در سوله ممكن ميباشد نرخ شستشو مختلف باشد چون در سوله طريق شامپو شويي، لكه برداري با مواد متفاوت را داريم كه ممكن ميباشد موكت ها سازه به صلاح روءيت كرد كارشناسان ما يحتاج داشته باشد، كه از اين ارزش ها گوناگون ميباشد اما بها مبنا براي شستشوي آب و پودر (پودرلباسشويي) اثبات ميباشد.
جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد ارزش يا اين كه وارد پيوند ذيل گرديد و يا اين كه با كارشناسان افرا تماس حاصل نماييد.
توصيه مي‌شود پيوند روبرو را براي اخذ ارزش هاي شستشوي موكت ملاحظه كنيد.
ارزش قاليشوييشستشوي خود كار موكت ها در سولهدر شرايطي كه موكت ها به نحوي مي‌باشند كه با چسب به كف چسبيده نشده اند و از كف به راحتي مستقل مي‌شوند.
توصيه ميگردد جهت پاكيزگي بيشتر و پرهيز از بوي ناشي از كم آب شدن موكت ها در محل آن‌ها‌را براي شستشو به قاليشويي بسپاريد تا آنان‌را مانند فرش ها به كارگاه قاليشويي منتقل كنند و طبق اصول شستشو، موكت ها شسته گردند.
شستشوي موكت ها در قاليشويي بصورت اتومات و به وسيله ماشين هاي شستشو جاري ساختن مي گردد و موكت از هر سيرتكامل لكه، آلودگي و باكتري تميز ميگردد.


برچسب: قاليشويي در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۷:۵۷ توسط:حامد موضوع:

نحوه پاك كردن لكه چاي از قالي هاي دستباف در قاليشويي


محافظت از فرش دستباف به طبع به محافظت دقيقتري نسبت به فرش ماشيني داراست. به خصوص در هنگام توليد لكه بر روي آن مطلقا بايد با وسواس و علم بيشتري دست به فعاليت شويم. يكي‌از خطراتي كه همواره در هنگام بروز لكه، فرش دستباف را ترساندن مي كند خطر رنگ دهي و قاطي شدن رنگ در آن است. قاليشويي در مشهد
در شرايطي كه در هنگام بروز لكه دمنوش در فرش دستباف رنگ آن پخش و قاطي شد بايد مسلما از سرويس ها قاليشويي ها در اين باره استعمال فرماييد به دليل آنكه قاليشويي ها توسط شيوه خودكار زني اين جراحت را از في مابين مي‌برند. در شرايطي‌كه لكه دمنوش توليد گرديده بر روي فرش دستبافتان جديد باشد مي‌توانيد كمي محلول ماء الشعير بر روي آن بريزيد و آن گاه آن را منزه نمائيد.
نحوه ديگر به كارگيري از محلول شامپو فرش و آب سرد ميباشد كه ولي بايستي اين محلول را آغاز در كناره فرش خويش آزمايش فرمائيد تا مطمئن گرديد كه محلول آسيبي به فرش شما نخواهد زد. نحوه آب سرد و سركه سپيد كه در صدر به آن اشاره گرديده نيز مي‌تواند روشي اثرگذار جهت نظافت كردن لكه دمنوش از روي فرش دستبافتان باشد.


نظافت كردن لكه دمنوش از روي فرش با ماستگاهي با ريختن يه خرده از دمنوش بر روي فرش يا اين كه مبل ارزشمندتان روبرو مي‌شويد و با ساخت و ساز لكه هاي تيره رنگ نگران ميشويد كه چطور لكه به يادماندني نشود!ما به شما يك چاره اضطراري و اثربخش يادگرفتن مي‌دهيم؛ راهكارهايي مانند جوش شيرين و يا اين كه سركه وجود دارااست ولي به كار گيري از ماست سريعترين و شايسته ترين طرز مي‌باشد.در صورتي‌كه لكه دمنوش جديد ساخته شده است آغاز دمنوش سطح فرش را به وسيله حوله هاي كاغذي و يا اين كه پدهاي جاذب از روي فرش گردآوري فرمائيد( اعتنا نمائيد كه حوله را روي فرش نكشيد فقط روي لكه گذارده و به آرامي بفشاريد تا مكان ممكن دمنوش از روي فرش عده خواهد شد)بعد مقداري ماست را روي لكه قرار دهيد و بوسيله يك قاشق آن را روي لكه پهن فرماييد.يك الي دو ساعت شكيبايي فرماييد تا رنگ تيره دمنوش جذب ماست شود.آن گاه با يك قاشق يا اين كه شمشير ماست روي فرش را گردآوري نماييد و با يك دستمال نمدار روي لكه را ماساژ بدهيد.گشوده هم يك ساعت شكيبايي فرماييد تا لكه كم آب خواهد شد با اين نحوه هيچ اثراتي از لكه باقي نمي ماند و هيچوقت به الياف و بافت فرش جراحت نميرسد.
نكات كاربردي در ارتباط با لكه دمنوش باقيمانده روي فرش دستبافهر چقدر كه فرصت بيشتري بگذرد لكه دمنوش مقاومت بيشتري پيدا مي كندگاهي تايم ها افزودن پاره اي نمك روي لكه دمنوش و بعد از آن تميز كردن آنبا دستمال آغشته به آب ولرم مي‌تواند اثر گذار باشداگر فرش دستباف يا اين كه ابريشمي باشددر شكل بروز لكه دمنوش به كارگيري از طريق هاي نام برده ديگر جوابگوي اين نوع فرش ها وجود ندارد.زيرا قابليت پخش شدن سريع رنگ هاي اين قالي ها وجود دارااست.در اينجور مواقع بايستي فرش پر ارزش خودتان را به قاليشويي بسپاريد تا از عهده منزه‌كردن آن برآيد.قاليشويي براي خودداري از تركيب رنگ فرش هاي دستباف از طريق مداد زني به كارگيري مي نمايد.كه صرفا قاليشويي هاي اين مسئوليت را قبول ميكنند كه داده ها كافي داشته باشند.در غير اين شكل پايين توشه مخارج ناشي از زيان ميروند در هر شكل در صورتي‌كه لكه دمنوش باقي‌مانده اثبات و برجسته گرديده عالي ميباشد.كه فرش را با كمترين ريسك زخم رساني به كارشناسان قالي شويي بسپاريد.يكي عمده ترين دلايل آلودگي فرش ها ريختن دمنوش ميباشد.درصورتي كه لكه نو باشد با ريختن پاره اي ماشعير در خانه بر روي سطح لكه مي اقتدار تاثير دمنوش را از در ميان پيروزي در شكل به كارگيري از شامپو فرش و آب سرد مي بايست از شوينده هاي به كار گرفت كه اقتدار تميز كنندگي پاره اي داشته باشند.آغاز كناره كوچكي از فرش را آزمايش فرماييد از ساير عمليات لكه گيري در خانه شيوه ادغام آب سرد و سركه سپيد.هم درصورتي كه كه مقدار آب سه موازي سركه باشد قادر است فيض خير دهد و در پايان فرشهاي دستبافت خويش را زماني كه هنوز تر مي‌باشند معلق نكنيد چون سبب ساز ريزش رنگ ها ميگردد.


برچسب: قاليشويي در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۲:۴۸ توسط:حامد موضوع:

فضاي داخلي دكوراسيون مدرن با فرش ايراني

فرش‌هاي اهل ايران در طيف قاليشويي در مشهد رنگي مختلفي ساخت و ساز ميگردند. در‌صورتي‌كه فرش اهل ايران شما قرمز‌رنگ ميباشد، براي فضاي داخلي به رنگ‌هاي پر‌نور و گرم مانند سرخابي و نارنجي رنگ نياز داريد و در شرايطي‌كه فرش شما از رنگ‌هايي مانند رنگ طوطيا‌اي يا اين كه سبز جنگلي ساخته شده، براي ساخت‌و‌ساز ظاهري شگفت آور امروزي و مدرن، از رنگ‌هاي گرم به كارگيري نماييد.
گزينش يك فرش اهل ايران در چيدمان امروزي، براي ساخت و ساز يك كتابخانه يا اين كه محل كار مجلل بسيار مطلوب ميباشد!
شما بايستي درپي فرشي باشيد كه دوست داريد و ميخواهيد آن را براي مدام نگهداري فرماييد، زيرا تعداد بسيار يه خرده از اشخاص حقيقتاً فرش‌هاي خويش را ميفروشند. پس مي بايست به طور كاملً بديهي باشد كه كليه فرش‌ها از قيمت برخوردار نيستند و قيمتشان به گذر زمان مجال ارتقاء نمي‌يابند، زيرا فرش‌هاي اكثري وجود داراست كه از ديد پباده سازي شبيه‌اند و در مقادير زياد ساخته مي شوند.
با دقت به كليه‌ اين موردها، شما بايستي درپي فرشي مطلوب براي ناحيه‌اي باشيد كه براي آن در لحاظ گرفته گرديده‌است. اشكار ميباشد كه رنگ و طرح بايستي براي اطراف مدنظرتان به خير تعيين خواهد شد، ولي پيشنهاد ميگردد كه در غايت فرشي را كه حقيقتاً دوست داريد، گزينش فرماييد.
شما مي دانيد كه چقدر مي توانيد براي يك فرش هزينه نمائيد، ولي به خيال و خاطر داشته باشيد فرش‌ها اثر ها هنري ميباشند و وقف عام عموم تشخيص يك فرش دستباف حقيقي وواقعي داراي اعتبار از تقلبي‌هاي آنها، به صورت فزاينده‌اي سخت گرديده است. همينطور، برخي از فروشندگان، فرش را حتي در صورتي‌كه هندي يا اين كه چيني باشد، تحت عنوان فرش اهل ايران معرفي مي‌نمايند، در حالي كه فرش‌هاي اهل ايران دارنده كيفيت و بها بالاتري مي‌باشند.
همگي‌ اين مورد ها براي دكورا سيون امروزي با فرش اهل ايران، ملاحظات حياتي ميباشد!
پس اساسي ميباشد كه پيش از تصميم گيري در زمينه ي تعيين شايسته ترين فرش اهل ايران در چيدمان امروزي، به‌اين مفاد تصور كنيد. البته دقت داشته باشيد كه هيچ ضابطه مشخصي نيست و در غايت اشخاص مي بايست فرشي را خريداري نمايند كه دوستش داشته باشند و هم زمان نيازهاي آن ها را نيز برطرف نمايد.


برچسب: قاليشويي در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۲۸:۲۰ توسط:حامد موضوع:

علت پرز دادن فرش دستباف چيست؟

ديدني ميباشد بدانيد كه قاليشويي در مشهد فرش‌هاي دستباف نيز مانند فرش‌هاي ماشيني پرز مي دهند با اين تفاوت كه واحد سنجش پرزدهي فرش دستباف به مراتب كمتر از فرش ماشيني ميباشد. پرز فرش در فرش‌هاي دستباف صرفا به جهت نوبودن الياف ميباشد كه پس از يك سري توشه شستشو و يا اين كه جارو كردن مكرر از ميان خواهد رفت.

 

پرز فرش را چه‌گونه از دربين ببريم؟1. جارو كردن با جاروهاي كهنجارو كردن با جاروهاي دستي يا اين كه جاروهاي شمالي شايد روشي سنتي به لحاظ بيايد، البته يك كدام از شايسته ترين راهكارها براي از در ميان بردن پرز فرش ميباشد.
صرفا كافيست جارو را نمدار كرده و روي سطح فرش بكشيد كه به ارامي پرزهايش بلند خواهد شد. يكي‌از مزيت هايي كه‌اين طرز داراست اين ميباشد كه به بافت و الياف فرش زخم ابدا آسيبي وارد نميشود.
2. كيسه گرمابهيك كيسه را مرطوب كرده و از سمت خواب فرش به آرامي روي آن بكشيد. اين شغل در صورتي در كنار جارو زدن و شامپو فرش كردن باشد به راحتي پرزها از في مابين مي رود.


برچسب: قاليشويي در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۵۷:۱۵ توسط:حامد موضوع:

عالي‌ترين ترفندها براي پاك كردن لكه‌ از فرش

تزكيه لكه هاي فرش يكي‌از قاليشويي در مشهد گرفتاري هاي مهم هر منزل داري مي باشد. فرش‌ها نيز مانند ساير اجزاي دكورا سيون آلودگي به خويش مي گيرند. اين در حاليست كه اكثري از لكه برها به راحتي با مواد جان دار در منزل صحيح مي شوند. مي بايست اين نكته را در لحاظ بگيريد كه به كارگيري بي راه از مواد اسيدي به فرش شما زخم وارد مي‌نمايد. حتي بايستي دماي آبي‌رنگ را كه با آن لكه‌ها را منزه مي كنيد در حيث بگيريد.
اشتراك گذاري در شبكه‌هاي‌عمومي
براي از در بين بردن لكه فرش مي بايست به فرآورده فرش دقت نمائيد چون طريق تزكيه فرش ماشيني با فرش دستباف گوناگون ميباشد. به دنبال اين نوشته ي علمي به راهكارهاي كاربردي براي از در بين بردن لكه فرش اشاره ميكنيم.


برچسب: قاليشويي در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۵۶:۳۷ توسط:حامد موضوع:

طريقه ست كردن فرش با دكوراسيون منزل

ست كردن فرش با دكورا سيون قاليشويي در مشهد طاقت فرسا خيس از ست كردن چينش با فرش ميباشد . اين گزاره به ما مي‌گويد در گام نخستين هنگام خريد اسباب و اثاث خانه خريد فرش ماشيني را در حق تقدم قرار دهيد . چراكه ست كردن بقيه وسايل با طرح و نقش فرش سهل خيس ميباشد از خريد فرش براي دكوراسيوني كه بقيه وسايل را دارااست . ناگفته نماند كه فرش از حيث طراحان دكور نقطه قدرت چينش بوده و وسيله اي ست جهت تحول دكور .در ست كردن فرش با چينش خانه مفاد زيادي نظر ميگردند . از رنگ و طرح فرش گرفته تا بعد ها و سايز آن بايستي مبتني بر نكاتي كه در پي اشاره ميشود تعيين گردد .


برچسب: قاليشويي در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۵۰:۵۱ توسط:حامد موضوع:

برترين هاي فرش ايران

قديمي‌ترين فرش دنيا
پازيريك با ۲۵۰۰ سال عمر قاليشويي در مشهد كه در سال ۱۳۲۸ خورشيدي(۱۹۴۹ ميلادي) سرگئي رودنكو در سيبري، گور پادشاهان سكايي كشف كرد و به خيال شباهت نقش آن با نقوش برجستۀ تخت جمشيد به اهل ايران بودن آن اذعان داشت.
مواد اول: پشم بعدها: ۱متر و ۹۸ سانتيمتر در يك متر و ۸۹ سانتيمتر
نقش: سواركاران، آهوهاي در هم اكنون چرا، جانوران افسانه‌اي با تن شير و رمز عقاب با حاشيۀ گل‌دار
بلندمرتبه‌ترين فرش عالم
۱.فرش دستباف نيشابور، در مسجد روحاني زايد ابوظبي، بافت۱۲۰۰ قاليباف زن نيشابوري در ۱۸ ماه
مواد اول: ۳۸ تُن از مرغوب‌ترين الياف از پشم سيرجان و نيوزلند -دوميليارد و سيصد ميليون گره
بعدها: ۱۳۲ متر ارتفاع و ۴۲ تا ۴۸ متر پهنا (شش‌هزار متر مربع)
۲.فرش مسجد شهر مسقط به توصيه فرمانروا قابوس فرمان روا عمان با ۵۰۰ بافنده و ۱۲ ميليون ساعت فعاليت به مساحت ۴۳۴۳ متر مربع
گرانترين فرش عالم
۱.فرش ويس كرمان وابسته به قرن ۱۶ با ارزشي مساوي ده ميليون دلار در سال ۲۰۱۰ با قيمتي ۲۰ برابر بها پيشنهادي فروخته شد
۲.فرش ابريشمي اصفهان وابسته به قرن ۱۶ قيمت: ۴ ميليون و ۴۵۰هزار دلار
۳.فرش ابريشمي ديگري از عهدوپيمان صفويه وابسته به ۴۰۰ سال پيش ازرش: در حدود ۴ ميليون دلار
۴.فرش تبريز وابسته به قرن ۱۶ بها: متساوي ۲ميليون و ۴۰۰هزار دلار


برچسب: قاليشويي در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۳۷:۰۱ توسط:حامد موضوع:

رنگ فرش ماشيني به عنوان راهنما

تنوع طرح و نقش‌ فرش‌ هاي قاليشويي در مشهد ماشيني آن چنان ديده‌نواز ميباشند كه به صورت معمول در هنگام خريد فرش ، از اعتنا نمودن به رنگ فرش غافل مي‌شويم در صورتي‌كه كه كه اعتنا كردن به رنگ مسئله‌ فرش ماشيني موجب مي گردد تا آن‌ را خوب و زيباتر با دكورا سيون امروزي خانه خويش هماهنگ سازيم.از جمله چنان چه قضيه‌ فرش ماشيني موردنظر شما آبي‌رنگ‌ ميباشد حتي در‌صورتي‌كه نقش آن ادغام گرديده با رنگ‌ هاي طلايي، زرد رنگ و نارنجي رنگ باشد، پيشنهاد ميشود تا در دكورا سيون اتاق خويش از عناصري به كارگيري نمائيد كه به رنگ آبي رنگ مي‌باشند. چنان چه طيف ‌هاي مختلف رنگ آبي‌رنگ را براي اين‌ شغل به عمل ببريد با‌يقين چيدمان شما از يكنواختي خارج ميايد و يك هارموني خارق العاده را توليد مي‌ كند.


برچسب: قاليشويي در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۲۹:۴۳ توسط:حامد موضوع:

تاثير قاليشويي در نظافت

شست وشويي قالي  از شغل هاي قاليشويي در مشهد دشوار و دقيق  است كه به جهت گرانبها بودن فرش ها مي بايست با حفظ بيشتري شست وشو صورت پذيرد  ، به ويژه قالي هاي ابرايشمي و بافت دست كه امروزه دستگاه هاي امروزي براي شست و شو فرش ابريشمي در بازار مو جود ميباشد .  قاليشويي ارزان مي‌تواند فرش هاي شما‌را پاك بشورد .فرش ها و قالي وسايل تحت انداز به جهت رفت و امد بر روي فرش سبب ساخت آلودگي هاي بر روي فرش مي‌گردد و با مرور مجال فرش ها تيره مي‌شوند و به بافت فرش جراحت مي‌رسد عالي ميباشد هر چه زودتر اقدامات شست و شو را اعمال بخشيد تا از جراحت وصال به بافت فرش پرهيز خواهد شد به ويژه خانواده هاي كه فرزند كوچك دارا‌هستند و فرش ها زودتر آلوده مي‌شوند و مي بايست فرش ها را زودتر منزه نمود تا آلودگي در فضا منزل  به اشخاص منتقل نشود به اين ترتيب عالي ميباشد هر سال شست وشو فرش ها را جاري ساختن بخشيد تا علاوه برداشتن فرش جديد منزه از زخم وصال به فرش نفيس باارزش جلو گيري خواهد شد .


برچسب: قاليشويي در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۲۳:۳۲ توسط:حامد موضوع: